Co ma wspólnego księgowy z agentem FBI?
Czy warto urzędnika skarbowego traktować jak dobrego klienta?
Jak zasady CIA mogą pomóc w codziennej pracy?
Wiedza merytoryczna to podstawa sukcesu księgowej na rynku, ale wiele zadań to także kontakty z innymi ludźmi – z klientami zewnętrznymi, z pracownikami z innych działów w kancelarii, z reprezentantami organów skarbowych i administracji. Jakość relacji i umiejętności komunikacyjne są więc na wagę złota, by współpraca na linii człowiek-człowiek odbywała się sprawnie, przyjemnie i efektywnie.
Skorzystaj z kursu „Skuteczna komunikacja w biurze rachunkowym w czasach szalonego tempa, chaosu i niepewności” a gwarantujemy, że:
- wyłapiesz i rozbroisz toksyny komunikacyjne w swoim otoczeniu,
- poprawisz terminowość swoich klientów,
- zwiększysz swoją siłę przekonywania,
- wzmocnisz swój autorytet
Ewa Błaszczak
Lider z 20-letnim doświadczeniem zarządzania za pasem. Rozwojem kadry menedżerskiej i zespołów zajmuje się od 15 lat. Posiada też 10 letnie doświadczenie pracy w konsultingu finansowym – w tym jako ekspert w zakresie podmiotów powiązanych i cen transferowych.
Mentor liderów i zespołów, TedxSpeaker, Profesjonalny Mówca, wykładowca MBA Akademii Leona Koźmińskiego, ekspert zwinnego zarządzania (agile), komunikacji, angażowania i innowacyjności, Professional Scrum Master, Absolwentka warsztatów innowacyjności IDEO (IDEOU, San Diego, CA), Moderator Design Thinking, absolwentka Center for Compassion and Altruism (Stanford University), współpracownik HeartMath Institute (Boulder Creek, California), teamcoach, trener, execitive coach, superwizor coachingu ICC Poland, finansistka, licencjonowany doradca podatkowy nr wpisu 09979.
Inspiruje, angażuje. zaraża energią! Posiada bogate doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu procesów transformacyjnych i innowacyjnych w przedsiębiorstwach. Przez ostatnie 10 lat była partnerem zarządzającym jednej z największych firm szkoleniowych w Polsce, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie procesów rozwojowych dla ok. 7000 liderów rocznie.
Pracuje z klientami z Polski i świata z niemal wszystkich branży od paliwowej, poprzez budowlaną, samochodową, FMCG, finansową, aż po Inpost, Facebooka, Microsoft i branże konsultingowe.
Nie licząc merytorycznych publikacji podatkowych, jest autorką 6 książek, w tym „Zarządzania w chaosie”, „Agile. Zwinne zarządzanie krótko, prosto i na temat”, „Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka”, „Angażujący lider”, czy najnowszej „Mówmy do siebie jak ludzie. Komunikacyjny detoks”.
Kursu o skutecznej komunikacji w pracy księgowej podpowiadamy jak tworzyć warunki do efektywnej współpracy. Przedstawiamy narzędzia, pokazujemy ich praktyczne zastosowanie, aby usprawnią Twoją pracę, zwiększyć jej efektywność i komfort.
Prezentujemy rozwiązania, porównania z odwołaniami do przepisów w dwudziestu odcinkach video (łącznie 234 minuty)
Wspieramy w opanowaniu materiału końcowym testem (10 pytań)
Wręczamy certyfikat za ukończenie kursu lub zaliczenie końcowego testu
Dziesięć odcinków video
Odcinek 1 (25 minut) Dlaczego wszystkich wokół Ciebie – klienta, szefową, współpracownika, urzędnika – należy traktować jak ważnego klienta? Dlaczego warto z nimi budować dobre relacje?
- Od czego zaczyna się efektywna współpraca?
- Co to jest negatywne przechylenie: negative bias?
- Jak zrozumieć klienta?
- Jak budować relację z klientem?
- Co to jest communio? Jak zbudować więź?
- Dlaczego księgowa i doradca są jak lekarze?
- Jak zbudować zaufanie?
- Co to jest zaufanie?
- Czym różni się kredyt zaufania od zaufania?
- Czym są toksyny komunikacyjne?
- ak nie ulegać toksynom komunikacyjnym?
- Jakie mamy oprogramowania w głowie?
- Czym jest model czterech kolorów?
- Jak postępować z „kolorami”?
- Czym jest synergia?
- Jak zbudować organizm zespołowy?
- Jak rozwinąć organizm zespołowy?
- Jak należy słuchać?
- Jak zbudować efektywne zespoły?
- Jak zadawać pytania?
- Czym jest GPS komunikacyjny?
- Jak nie zostać agentem CIA?
- Czym są zwinne spotkania?
- Jak zbudować charyzmę?
- Jakie znaczenie ma mowa ciała?
- Na czym polega demonstracja?
- Dlaczego oddech i głos są ważne?
- Jak zacząć budować relację?
- Czym są x-teamsy?
Końcowy test nie jest obowiązkowym elementem kursu, ale warto go wykonać, aby upewnić się, czy nowa wiedza z kursu została z nami na dłużej, czy potrafimy wyciągnąć praktyczne wnioski.
Krótka forma 10 pytań pozwala uzyskać szybką odpowiedź (wyniki prezentowane są od razu na ekranie) czy materiał został poprawnie opanowany.
Ukończenie kursu i zaliczenie końcowego testu premiowane jest dyplomem i certyfikatem.
Wystarczy odpowiedzieć poprawnie na co najmniej 51% pytań i certyfikat zostanie wystawiony w indywidualnym profilu Uczestnika kursu a każda osoba, która ukończy kurs otrzymuje dyplom, niezależnie od tego, czy uzyska pozytwny wynik w testach.
Program kursu
Login
Accessing this kurs requires a login. Please enter your credentials below!