Jakie wydatki reklamowe mogą być zakwestionowane przez urząd skarbowy?

Jakie wydatki reklamowe mogą być zakwestionowane przez urząd skarbowy?

Co zrobić, aby urząd nie ocenił kosztu jako reprezentacji?

Dlaczego hojność wobec pracowników nie zawsze podoba się urzędom skarbowym?

W ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych próżno szukać rozdzielenia kosztów na reprezentacyjne i reklamowe, nie ma też definicji tego rodzaju kosztów. W VAT znajdziemy więcej szczegółowych rozwiązań, ale łatwiej o błędy interpretacyjne, a urzędy skarbowe tylko czekają na nasze błędne klasyfikacje wydatków.

W kursie Iwony Biernat-Baran o reprezentacji i reklamie w podatkach dochodowych i VAT, dowiesz się:

  • jak poprawnie rozróżnić te dwa rodzaje wydatków
  • co zrobić, aby zagwarantować, że konkretny wydatek będzie kosztem uzyskania przychodu oraz kiedy będzie lub nie podlegał VAT
  • poznasz wszystkie kryteria podziału na reprezentację i reklamę
  • zaliczysz jak najwięcej wydatków do kosztów uzyskania
  • nie zapłacisz w ogóle lub zapłacisz minimalny VAT od wydatków związanych z reprezentacją i reklamą
  • poprawnie rozliczysz wydatki na rzecz pracowników i ich przychody
  • poznasz szeroką linię orzeczniczą sądów oraz interpretacyjną urzędów

Urząd skarbowy niczym Cię nie zaskoczy a Ty zapewnisz sobie spokój!

Kurs „Reprezentacja i reklama, sponsoring, sprzedaż premiowa oraz świadczenia na rzecz pracowników w VAT i podatkach dochodowych” składa się z 12 odcinków. W każdym z nich na konkretnych przykładach wspartych orzeczeniami oraz interpretacjami omawiamy wydatki firm w obszarach reprezentacji i reklamy. Podajemy praktyczne wskazówki oraz ułatwiamy zrozumienie materiału testami i quizami. Oprócz tego na kurs składa się transkrypcji nagrania oraz dodatkowy narzędziowy e-book dla księgowych.

Zapraszamy, polecamy! Skorzystaj z bezpłatnego odcinka!

Powiązane artykuły